Karnival Fiesta SK 24

Salam semua,

Hari ni masuk hari ke lapan bulan Oktober. Kejap jer masa berlalu kan. Lagi sebulan lebih sekolah nak tutup dah. Macam baru jer bukak sekolan awal tahun dulu kan. Haishhhh masa ibarat emas, kalau tak dimanfaatkan secara betul kita akan didalam kerugian, betul tak..

Ok, cakap pasal sekolah, hujung minggu baru ni iaitu 2 hari lepas telah berlangsung satu acara karnival bagi tujuan mengutip dana PIBG dan sebahagiannya untuk menampung perbelanjaan kos membina surau sekolah.

Karnival ini berjaya membuat kutipan sebanyak RM70k lebih. Alhamdullilah cuaca baik mengiringi sepanjang acara berlangsung.

Kalau 3 tahun lepas Karnival seumpamanya telah menjemput maskot Upin Ipin sebagai tarikan utama kanak kanak, tahun ni kita bawak watak Boboiboy pulak. Ajue sendiri yang menguruskan kedatangan maskot Boboiboy tu.

Dan pada kali ini, Karnival Fiesta SK24 telah dirasmikan oleh Tun Haji Ghazali, pengarah PPD sendiri.

Kepada yang berjaya membuat kutipan diucapkan berbanyak terima kasih atas usaha murni kita semua demi sekolah SK24 yer. Akhir kata, buatlah yang terbaik sayangilah sekolah kerana disinilah anak anak kita menimba ilmu serta pengalaman yang tak mungkin dapat mereka lupakan apabila mereka dewasa kelak.

Syabas SK24!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *